PRZEKAZ

Posted on

Każdy z nas ludzi rzuca lotką do celu. Trafia niewielu. Reszta pudłuje i ciągle próbuje, albo rezygnuje i się poddaje. Wtedy taka osoba staje się celem dla innych, wytrwałych graczy, trafiona zapada w senny marazm. Jest narzędziem w rękach obcego marzenia, przyczyniając się do szybszego cudzego spełnienia.

Co się dalej dzieje?

Najpierw trucizna ze strzały zaczyna powoli rozchodzić się po ciele. Efekt jest taki, że ofiara usypia. Wtedy jej umysł jest otwarty i tu w tym momencie kończą się żarty.

Programowanie idzie szybko. Zatruta piguła generuje emocje, w oparciu o określone z góry proporcje zaplanowanej częstotliwości dźwięku. Równocześnie powstają u kandydata na pracownika nowe myśli, a z nich słowa. Ze słów zdania, które utrwalają przekonania, odbijając je na kliszy podświadomości.

Gotowe!

Pracownik – niewolnik wybudzony z głębokiego snu, przywrócony do stanu lekkiej hipnozy, jest jak nagrana płyta.

Teraz kontrola jakości wg normy ISO!

Jeżeli ciągle powtarza, że najważniejsza jest stała praca, rodzina, zobowiązania, kredyty, pożyczki, dom, samochód, dopisz sam swój koniec tego zdania….

Wtedy spełnia kryteria osób przyjętych do korporacji. Drzewa wiecznej kreacji zatrutych jabłek, hodowanych dla Adama i Ewy, sklonowanych w dowolnych ilościach według aktualnej potrzeby, zgłoszonej przez planującego. Nie znam go, On to wszystko wymyślił, nie pytaj mnie dlaczego….

Kim On jest?

Zapomniałem ten film, nie znam jeszcze całej prawdy.

Ja jestem Adam nr 19761120, urodzony, nieświadomy do 36 roku życia. Obudziłem się i wyszedłem z ukrycia. Całe życie polowałem i nie trafiałem, więc zostałem ofiarą, potem szalałem, rzucałem się po klatce i przegryzałem sznury przekonań, aż rozerwałem sidła, wyszedłem na wolność i stałem się myśliwym.

Całe życie grałem, raz zwyciężałem, raz przegrywałem.

W poszukiwaniu sensu…

Wygrany i przegrany wciąż poszukuje sensu i dalej nie rozumie, o co tu chodzi, wciąż poszukuje. Rzuca, nie trafia, rzuca i trafia, raz jest na górze, raz na dole ,ale cały czas nie wie o co chodzi tu, na tym ziemskim padole.

Jest aktorem przyjmującym wciąż nowe role.

Raz jest bogatym, a raz biednym, raz jest królem, a raz poddanym, albo nijakim zamkniętym w codzienności ramy obrazu świata robakiem codzienności, żerującym na zgnitej kości.

Brednie piszesz! Powie niejeden racjonalista.

Odkrywcze. Tak wyrazi to wrażliwy człowiek.

Głupoty, to są słowa idioty, tak powie robot, sklonowany przez GOOGLA „BOT” sztucznej inteligencji miot.

Więc o co tutaj chodzi?

Kto jest kim?

Gdzie leży skarb zrozumienia?

Jaki jest cel istnienia?

Czy jesteśmy klonami?

Czy programami?

Co to znaczy być człowiekiem?

Czym jest miłość na tym świecie?

Skąd tyle pytań?

Co oznacza szczęście?

Czym są emocje?

Dlaczego rodzą nieszczęście?

Czym są uczucia?

Prawdziwe nasze odczucia?

Jak rozpoznać kłamstwo od prawdy?

Dlaczego wiedza rodzi cierpienie?

Po co cały świat zamienia się w globalne więzienie?

Odpowiedź?

ONI odpowiedzą na każde nasze pytanie.

Kim są?

Nie znam ich, bo sami są w niewoli.

Czyjej?

Nie wiem, ale polują na nas.

Absurd, wiem, przepraszam.

Więc jakie rozwiązanie?

Wyjaśnia wszystko jedno proste zdanie

MIŁOŚĆ JEST WSZYSTKIM, CZEGO POTRZEBUJESZ, BY BYĆ SZCZĘŚLIWYM.

Odkryj ją, a zrozumiesz całą tą zawiłość korytarzy, labiryntu prowadzącego do odkrycia, prawdziwego sensu bycia i zrozumienia tego kim jesteś……..

ONI się jej boją, jest dla nich jedyną przeszkodą, nie do pokonania.

Dopisz swoje zakończenie, nowe zdanie, kolejne przekonanie.

 

Skomentuj

