LIST DO SIEBIE

Posted on Updated on

„Gdzie są moje wspomnienia
zatopione w skałach zapomnienia
gdzie jestem ja
którego istnienia zapomniał świat
dlaczego tak się dzieje
że nie ufam sobie tylko
KARMIĘ NADZIEJĘ
i czekam aż pewien głos
powie mi kim jestem tu
kim byłem przed burzą snów
co jest prawdziwe co żyje
gdy piaskowy umysł wciąż wyje
napędzany strachem
sztucznym brakiem
co  się dzieje ze mną
z schizofreniczną przędzą
nakładających się nitek światów
obrazów czerwonych maków
kwitnących jak ryby
w moich oczach na niby”.

Skomentuj

