MYŚL

Posted on

„Życie jest myślą

kwitnącą w słońcu wiśnią

dojrzewającą w umyśle Stwórcy

nieba i ziemi połączonych korzeni

wypływających na zewnątrz

drgających światła fal w przestrzeni”

Rafael Noun

 

Życie trwa we mnie, ciągle i naprzemiennie. Drga i wibruje, nieustannie pracuje. Jest w ciągłym ruchu, przyśpiesza i zwalnia. Perpetum Mobile, przed którym czoła chylę, wyrażając Stwórcy wdzięczność za to, że żyję, obcując z przyrodą i Samym Sobą.

Ja nie jestem tylko życiem. Obcowałem przez wiele lat z tym wspaniałym doniosłym odkryciem. Transcendentalną przenikającą wszystko świadomością, nieśmiertelnym światłem, niepoznawalną nieskończonością. Przenikającą w moje pole świadomości. Wypełniającą mój umysł i serce pełne wdzięcznej radości, które każdego dnia coraz bardziej się w NIM zagłębia i trwa. Przede Mną nieskończona głębia bez dna.

Trwam w tu i teraz dotykając NIEPOZNAWALNEGO, w którym każdy z nas jest zanurzony, tak jak ryby w oceanie świadomej wody. To proces, który się toczy każdej sekundy, minuty i dnia. Tygodnia, roku, przez całe życie barwnego potoku wydarzeń: ciepłych i zimnych zdarzeń, które mi się przydarzyły, a może tylko przyśniły. Obudziły i pobudziły umysł do myślenia, do poznawania. Od pytania do olśnienia, biegnie moja droga prowadząca do oświecenia.

To piękne i wspaniałe móc poznawać i czuć w sercu DOSKONAŁE. Odczytywać przenikające przeze mnie myśli ŹRÓDŁA. OJCA I MATKI wszelkiego twórczego pomysłu odbieranego i przetwarzanego za pomocą naszych nie rozwiniętych w pełni zmysłów. To niesamowite poznawać i zgłębiać ukrytą w sercu tajemnicę. Życia wiecznego, życia nieśmiertelnego, rytmicznie tętniącego w skończonym stworzeniu, świetlistym nasieniu, z którego kiedyś wyrośnie drzewo, sięgające w niebo.

Jestem myślą w umyśle Stwórcy Wszystkiego. Kiełkującym ziarenkiem świadomości posianym przez PRZYCZYNĘ zaistnienia nieśmiertelności. Jestem cały w NIM zanurzony, zakorzeniony, pielęgnowany i karmiony. Doświadczam siebie poprzez słowa, wyrażając w każdym działaniu BOGA, którym jestem gdy świadomie trwam w sercu, obserwując i rejestrując wydarzenia, urzeczywistniające się scenariusze moich twórczych procesów myślenia.

Jestem reżyserem, scenarzystą i aktorem. Gram w moim filmie główną rolę. To opowieść. Nowy gatunek fabularno-dokumentalny, zawierający dużo swobody w doborze formy i treści. Czasami mam wrażenie, że w mojej głowie się nie pomieści. Przedstawia on wierny zapis mojej historii, przygody, snu na jawie, epizodów zapisanych w umyśle na holograficznej kliszy podświadomości. Akcja dzieje się tu na ziemi, tu się zaczyna i tu pewnego dnia się zatrzyma. Tak nastąpi koniec początku. W nowej scenerii trwać będzie ciąg dalszy mojego wątku.

Śmierć jest procesem życiowym, powtarzającym się cyklem wnoszenia, przekształcania i odradzania wszelkiego istnienia ubranego na nowo „światła falującego lśnienia”. Nie wiem co będzie, czym lub kim się stanę, gdy zakończy się moja przygoda, gdy śmierć dla tego świata mnie schowa, bym szedł dalej doświadczając i poznając moją nieskończoną naturę w innej rzeczywistości pełnej nowych możliwości obcowania, poznawania i doświadczania Siebie i tego, który JEST gdzieś tam wysoko w moim wyobrażonym niebie.

DUALNOŚĆ przestrzeni wypełnionej światłowodami neuronowych korzeni wypływających z wnętrza na zewnątrz Ciebie sprawia, że kierując zmysłami raz wchodzisz w Siebie i jesteś w wewnętrznym niebie, a potem znów na ziemi, w zewnętrznym materialnym polu otaczającej Cię holograficznej przestrzeni. To niesamowite doświadczenie być tu albo tam, obserwować MNIE lub zapadać w trans nieistnienia EGO, ciszy pulsowania, czasu zatrzymania, stanu swobodnego spadania, wibrowania i latania. Obcowania z pustką, bycia wszystkim i nikim, nie myślenia o niczym.

Myśl jest przyczyną słowa, które gdy je świadomie wypowiesz uwalnia energię w niej zawartą, dokonując aktu stworzenia, zaistnienia w przestrzeni cząstki Twojego istnienia w postaci nasienia. Aby nasiono wyrosło, materializując się wykiełkowało i urosło musi być pielęgnowane, karmione i podlewane. Wymaga to poświęcenia, skupienia uwagi na ciągłym ukierunkowanym procesie myślenia o tym, co stwarzasz.

Stwórca jest siewcą życia, inicjatorem i generatorem, zasilającą Nas energią wypełnioną wzorami, które możemy używać do naśladowania i kopiowania, dziecięcego stwarzania wciąż na nowo swoich idei, spełniania marzeń zgodnych z naszym wyobrażeniem Siebie i Świata.

Mamy też moc kreowania zła, bólu i cierpienia. Miłość i strach pochodzą z tego samego korzenia, wyrastającego z umysłu Źródła wszystkiego co jest i czego nie ma, obdarzającego wolną wolą swoje uwolnione myśli: świadome nasienia świadomości wszelkiego kosmicznego istnienia, które wyraża siebie słowami JAM JEST.

JAM JEST …………………………………………………………….

Jesteś wszystkim tym, co tutaj wpiszesz. Tym właśnie jesteś. To kim jesteś i kim się staniesz zależy tylko od Ciebie.

Od myśli, które wypływając z serca rodzą nasiona.

Nikt nie ma nad Tobą kontroli, nikt bez Twojego przyzwolenia nie będzie cię karał i zniewalał. Zmuszał do robienia czegokolwiek, wymuszał posłuszeństwo, ograniczał w rozwoju i narzucał swoje prawa.

Jesteś wolną świadomą istotą.

Wypowiedz słowa JAM JEST.

Wtedy obudzisz się ze snu i znów będziesz tu. W umyśle stwórcy staniesz się obudzoną myślą, zdolną do samodzielnego nieograniczonego tworzenia i budowania, udoskonalania i przekształcania wszystkiego co jest.

Skomentuj

