MODLITWA

Posted on

„Kocham Cię mój Stwórco

i dziękuję za zrozumienie

za to że odnalazłem w Tobie

mojego drzewa życia korzenie

które zaopatrują MNIE w wodę

miłości dar od Ciebie na każdą pogodę”.

Rafael Noun

 

Kocham Cię Stwórco, jak siebie samego. Razem stanowimy cel wszystkiego, co jest i czego nie ma w materialnych i duchowych przestrzeniach istnienia. Nieskończonego życia, tętniącego świadomością bycia cząstką Ciebie tu na ziemi i tam w niebie.

Zawsze wyrażam w działaniu Boga. Twórczą sprawczą zasadę, przepływającą przez moje ciało i umysł prawdę. Prawdę przejawioną w słowach JAM JEST, która w każdym ludzkim sercu budzi głębszą treść.

Codziennie jestem Ci Stwórco wdzięczny za to co mam, dziękując za KAŻDE DOŚWIADCZENIE, przybliżające moje zrozumienie siebie samego i Świata, który MNIE otacza.

Każdy dzień jest nowym przeżyciem, obudzonym moim i Twoim odkryciem, które dokonuje się wciąż na nowo, pogłębiając sens ubrany w myśli słowo. Budujące i kreujące zewnętrzne przestrzenie, holograficzne obrazy filmów na wszechświata scenie.

Trwam cały zanurzony w Tobie. W bezczasowym wnętrzu ciszy dźwięków i kolorów, Twoich pięknych boskich wzorów. Tam znajduje się brama prowadząca do nieskończoności, do stworzonego w Twoim umyśle wszechświata doskonałości wszelkiego stworzenia, tętniącego życiem nasienia, które wzrastając daje owoce, przetwarzając Twoje moce.

Ty jesteś jedyną prawdą i mądrością, przenikającą wszystko doskonałością pulsującą nieśmiertelnymi fotonami istnienia. Akceptuję i uznaję w swoim życiu tylko to, co pochodzi od Ciebie. Reszta mnie nie interesuje, dlatego się nią nie zajmuję. Wiem, że zawsze mi powiesz, co mam w danej chwili mówić, co zrobić, gdzie pójść i z kim na tym świecie chodzić.

Moje korzenie zanurzone w ziemi, czerpią wodę, miłości dar od Ciebie na każdą pogodę. On pozwala mi wzrastać do nieba każdego dnia, cieszyć się i radować z nowych gałęzi, liści oraz obfitych owoców kiści.

Jestem Ci Stwórco wdzięczny za zrozumienie, za każdą myśl, obraz i dźwięk. Za niezniszczalny sęk, który umieściłeś w moim drzewie z zapisaną mądrością od Ciebie. W nim odnajduję Siebie Samego, spełnionego, szczęśliwego człowieka, który już na nic nie czeka, tylko płynie z Twoim nurtem jak nieśmiertelna rzeka.

Skomentuj

